Agile Zoekmachine Adverteren

Agile Zoekmachine Adverteren

Adverteren op de zoekmachine van Google is adverteren op de meest gebruikte website van Nederland. Daar starten de meeste customer journeys. Slim adverteren wanneer (potentiële) klanten opzoek zijn naar oplossingen die u te bieden heeft. Zoekmachine adverteren staat ook bekend als SEA.

“Gericht bezoekers bereiken als ze op zoek zijn naar uw producten of dienstverlening”

Onze SEA specialisten bespreken eerst met u wat uw doelstellingen zijn en welke media u inzet om uw doelstellingen te behalen. Binnen deze mix zetten ze SEA campagnes voor u op. Ons uitgangspunt is om te kijken op welke wijze Zoekmachine Adverteren bijdraagt aan uw doelstellingen en of het de optimale inzet is van uw budget. Daarbij kijken we niet alleen naar de resultaten van Google, maar kunnen we de hele salesfunnel doormeten. Daarna optimaliseren we het design van de landingspagina tot aan de conversie toe.

Wat doen onze specialisten voor u?
Goed invullen van SEA campagne vraagt dagelijks aandacht. Omdat de kosten van het adverteren op bepaalde zoekwoorden steeds wijzigt (het Real Time Bidding proces), moet de specialist steeds opzoek naar de adwords met de beste ROI. De populariteit van woorden verandert in de tijd en soms zijn er alternatieve woorden die beter voor u werken. Naast het woord waarop geadverteerd wordt zijn de bijbehorende advertentie teksten van belang. Sommige teksten doen het nu eenmaal beter dan andere. Ook dit is een kwestie van continue testen. U krijgt van ons wekelijks een rapportage met de resultaten en de stand van zaken.

Wilt u weten hoe u het doet op SEA? Kijk eens naar onze Agile Marketing Review. Wij analyseren uw platform en geven u inzicht in waar u staat.

Agile Zoekmachine Adverteren doen wij onder andere voor:

iffr
regiobank
Eye filmmuseum
TechniekTalent