Agile Social Conversation

Agile Social Conversation

Denkt u nog dat social conversation een ‘free lunch‘ is? Dat met het maken van een leuke post u een goede community kunt opbouwen? Helaas, community management is al lang veel meer dan een leuke post plaatsen op Facebook. Met inmiddels bijna 10 jaar ervaring met community management is voor ons altijd de eerste vraag: waarom wilt u een community? Is het voor branding, client service, het genereren van leads of het bouwen van klant-relaties? Want iedere strategie vraagt om een eigen benadering van het managen van de community en het kiezen van specifieke kanalen.

“Social community management doet u op basis van kennis en inzicht van uw community.”

Maar voor welke strategie u ook kiest, ook voor community management hanteren wij de agile principes. Snel en flexibel werken, gebruik maken van customer insights, inzet van smart creativity en het stellen van concrete doelstellingen. Waarbij alles start met het goed analyseren van het gedrag van de community. Want juist binnen social kanalen zijn er zoveel customer insights aanwezig. Daarom zetten wij dedicated tools in die aansluiten bij uw doelstellingen. Met name vanwege het analyseren en creëren van customer insights gebruiken wij vaak de analytics van de Allin1social tool. Als exclusieve partner van 77Agency in Nederland zijn wij gespecialiseerd in het analyseren van social data, en op basis van deze kennis creëren wij content die uw doelstellingen nastreven.

Gebruikt u social kanalen om traffic naar uw site te creëren? Dan meten we dit door. Niet alleen of ze naar uw site gaan, maar ook of ze daar het door u gewenste gedrag vertonen. Immers gaat het om de customer journey en niet om Twitter, Facebook of Youtube.

Graag helpen onze specialisten u verder. Dus ook met de social conversation start alles met een kop koffie en een goed gesprek.

Agile Social Conversation doen wij onder andere voor:

regiobank
Eye filmmuseum
enexis
TechniekTalent