Agile Design for Conversion

Agile Design for conversion

Design for conversion is niet het bedenken en ontwerpen van een website of een marketingcampagne die mooi moet zijn om onze ego te strelen. Wij ontwerpen en creëren middelen zodat het helpt de doelstellingen van een organisatie te behalen.

En iedere organisatie heeft doelstellingen. Of het nou de verkoop van producten is of zorgen dat een leerling de juiste studiekeuze maakt; er zijn altijd heldere doelstellingen.

“Creativiteit komt logisch voort uit de organisatie doelstellingen en klant inzichten die er zijn. ”

Ons creatief ontwerp maken wij om het gewenste gedrag van gebruikers positief te beïnvloeden. Uiteindelijk wordt het succes van het design bepaald door de mate waarin het bijdraagt aan het behalen van de gedefinieerde doelstelling.

Wij ontwerpen salesfunnels. Wij denken bij het ontwerp na over de hele customer journey. Design begint niet op de website, maar op de plek waar u de bezoeker weet te bereiken.

Bereiken we de klant op Google, Facebook of e-mail? Of ging de klant op zoek naar uw organisatie omdat de bezoeker gister door uw salesmanager werd benaderd?

Wat is de boodschap en leidt de customer journey tot de gewenste conversie? Dat is onze centrale vraag. Wij ontwerpen de customer journey en maken het resultaat meetbaar. Daarmee is het design nooit af. Niet alleen wijzigt het klant-gedrag, maar de boodschap is ook altijd te optimaliseren. Hoe langer we aan het “fijn slijpen” werken, hoe beter de resultaten worden. Dat noemen we continuous improvement.

En wat is het resultaat? Mooie, maar vooral ook goed werkende customer journeys.

Agile Design for Conversion doen wij onder andere voor:

PerfectGroep
TechniekTalent
nomad
Eye filmmuseum